ماه پیشونی  و آرمانش ...
ماه پیشونی  و آرمانش ...

ماه پیشونی و آرمانش ...

13_ آرمان و پل و خواب!

...میگه شده خواب ببینی در حال انجام کاری هستی و خودت هم  از اون بالا ، می بینی اون صحنه را ؟

میگه خواب می دیدم : در خواب نگاه می کردم به پایین،  جایی بود خالی از هر آدمی، یه پل هوایی بود و خودم را می دیدم که روی پل راه می رفتم به وسط های پل که رسیدم، ایستادم و شیرجه زدم تو خیابون...هنوز به پایین نرسیده از خواب بیدار شدم...

.

.

.

میگه خواب می دیدم : در خواب نگاه می کردم به پایین، روی پل هوایی راه می رفتم وسطهای پل که رسیدم پل شکست و من به پایین سقوط کردم وقتی با پاهایم به زمین خوردم، زمین شکافت سوراخ شد و من راست توی آن فرو رفتم همین لحظه خودم که شاهد این نمایش بودم انگار که عقب تر و بالاتر بروم و صحنه را از دورتر ببینم، زمینِ کروی دیدم سبز ِ سبز انگار همه اش خشکی بود و من که زمین را شکافته در آن فرو رفته بودم از طرف دیگر زمین بیرون آمدم...

 

پ.ن : دو خواب فوق با فاصله حدودا یک هفته تا ده روزه ...دیده شده...

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن طلیعی شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 16:57 http://taliei.blogfa.com

خانم مامان آرمان!
کم کار شده اید؟
ـ ارادتمند

گل دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 15:59

سلام. دلتنگ نوشته هاتون شدم حسابی و حس کردم چقدر دلم برای آرمان هم تنگ شده.
برای پسرم و زمانهایی که خودش کتاب می خواند دنبال کتاب می گشتم این طرف و اون طرف که یاد شما افتادم.
از وقتی برگشتم شهرستان بی خیال وبلاگ نوشتن هم شدم و چقدر حیف
مدتهاست که خاطرات پسرم و درگیریهای خودم وسط بدو بدو های روزانه گم می شوند و فراموش می شود.
کاش دوباره شروع کنم.
شما و آرمان عزیز خوب هستید؟
امیدوارم سال 5 را با موفقیت گذرانده باشد. شاید برای شروع تعطیلات عید مثل پسر من روزشماری می کند!!
نمیدونم چه بلایی سر پسرک کلاس اولی من آوردند در مدرسه که اینقدر مشتاق علم!!! است.

حسن طلیعی چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 12:24 http://taliei.blogfa.com

خانم مامان آرمان!
دبیرستان ماندگار البرز، دولتی هیأت امنایی است و هر ساله با آزمونی که اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار می کند؛ دانش آموز می گیرد
امسال از بهمن ماه، ثبت نام خواهد کرد

http://www.mandegaralborz.sch.ir/ModuleDefinitions/NewsArticles/ViewArticle.aspx?ArticleId=30221

و
برای آمادگی آزمونش، می توانید کتاب نمونه سؤالات آن را با "آرمان"/ پسرتان کار کنید
ـ طلیعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد