ماه پیشونی  و آرمانش ...
ماه پیشونی  و آرمانش ...

ماه پیشونی و آرمانش ...

6-سرود کریسمس

عصر پنجشنبه -19 شهریور- از شهر کتاب آرین  کتاب سرود کریسمس چارلز دیکنز را انتخاب کرد. یک ساعت آخر شب 35 صفحه از آن را خواند و روز جمعه صفحات باقیمانده کتاب را...کلاً در دو و نیم  ساعت ، کتاب 103 صفحه ای را خواند... و خلاصه آن را در دفترش  نوشت. قبل از اصلاح غلط های املایی از صفحه دفترش عکس گرفتم...

می پرسم از کدوم قسمت کتاب بیشتر خوشت اومد میگه: "از روح حال. چون دوست ندارم آینده ام را بهم خبر بدهند اگر بد باشد در روحیه ام اثر میگذارد. به گذشته هم کاری ندارم ولی با حال زندگی میکنم..."

اینم بگم : سال گذشته خلاصه شده ای از کتاب "آرزوهای بزرگ" دیکنز را درقالب یکی از کتابهای طلایی خوانده بود ولی از آنجا که "سرود کریسمس" از مجموعه رمانهای کلاسیک برای نوجوانان از نشر افق  را در قالب کتابهای بزرگانه! می داند دوست دارد بگوید اولین رمانی که از چارلز دیکنز خواندم :"سرود کریسمس."



امروز، کارتون اسکروچ و نیز انیمیشن سه بعدی آخرین سال نو (2009) را که هر دو بر اساس این رمان هست برایش دانلود کردم. (در ضمن دوست دارد اول کتاب را بخواند بعد فیلم یا انیمیشنی که از آن ساخته شده را ببیند)...



پ.ن: به کتابی که خوانده نمره 19 از 20 داده. (نگارش ساعت و نمره دهی را به گونه ای نوشته که باید توضیح می دادم ...گمونم در نوشته های بعدی ، گویاتر منظور خود را بیان کند)

نظرات 1 + ارسال نظر
شاید دوست داشته باشید :) چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 00:06

https://soundcloud.com/farnoosh-rahimi/tracks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد